HJÆLP!!
Som overskriften og billedet siger super godt, ja så har jeg brug for hjælp fra DIG. (som kommer i/omkring Københavns området)
Jeg har længe haft Bibob – det var billigt og dækningen var helt perfekt. (for mig), men efter at de nu er gået sammen med CBB mobil og jeg nu er automatisk gået over til at være kunde hos dem, ja så er dækningen noget være HØ. (kunne sagtens bande her!). Mange gange (ca. 10 – ikke nogen underdrivelse) pr. dag så virker mit mobilnetværk slet ikke. Jeg har ingen dækning til noget som helst, og ærlig talt går der lang tid før at det kommer tilbage. Min mor har også samme abonnement, og hun har de samme problemer. Dog hjælper det hos hende nogle gange, hvis hun genstarter mobilen. Men hos mig hjælper det slet ikke. Hvem gider også genstarte mobilen SÅ mange gange om dagen før at mobilen virker igen?!?! Det er da trættende i længden. Når jeg kontakter kundeservice, så er de ikke meget for at hjælpe. Der er problemer hos dem mange steder, og de har ingen anelse om der går mange måneder eller hvordan og hvorledes. Faktisk lød kundeservice ret sure og irriterede (måske mange kontakter dem omkring det?!), så det hjælper mig ikke en disse. Sorry.
Så nu håber jeg lidt at DU kan hjælpe mig. Jeg har hermed bestemt mig for, at jeg gerne vil skifte mobilabonnement. Jeg vil gerne køre på 4G – og så skal dækningen være helt fin. – altså i Københavns området, så er du ofte i/omkring København, så må du meget gerne lige hjælpe mig med hvad du har, og om du er tilfreds med dit mobilabonnement 😀
❤ ❤ ❤